středa 28. září 2011

Violent Femmes

(Jenom tak pro úvod, mám tu nový design :O :D)

Mé nejmilejší čtenářky blogu, pevně doufám, že nacházíte zalíbení v alternativním rocku a lehce divné muzice ;)
Aspoň pojmenování "alternativní rock" nese hudba Violent Femmes na anglické wikipedii. Já, jakožto hudební antitalent, se nevyznám moc ani v žánrech. Podle internetu se můžu odhadovat, že poslouchám převážně indie rock :D
No to je úplně fuk. Na Violent Femmes jsem narazila díky The Airborne Toxic Event, teda přesně díky jejich stránce na facebooku, protože tam občas dávaj zajímavý odkazy, takže k čemu se ten facebook hodí, žejo :) Dali tam písničku Good Feeling a  když jsem se jí snažila najít, nejrychlejší mi přišlo stáhnout celý album a pak jsem se už jen nestačila divit, co mi to hraje :D Good Feeling je pomalá písnička a až po poslechnutí celého alba jsem v ní taky začla pociťovat ten "drsnější" hlas :D Totiž celý album je poněkud - nevim jak jinak to zas nazvat - drsnější. Nejdřív jsem ty písničky přeskakovala ve snaze přijít na nějakou líbivější, ale po chvíli jsem si zvykla a našla v tom snad i zalíbení.
Asi ze mě recenzentka opravdu nebude a tak se omlouvám, že - pokud jste se dostaly až sem - jste musely číst celou mou osobní cestu za touto americkou rockovou, punkovou, ať je to co je to, kapelou a doufám, že si je třeba i pustíte a nebude vám to znít tak hrozně ;) Mějte ale na paměti, že to je nejspíše trochu svéráznější hudba a nenechte se ošálit písničkou Good feeling :D Btw ještě bych doporučila písničky American music, Life is an Adventure... no ale samozřejmě, já si stáhla jedno album z roku 99, kdo ví, jaké hity představují zbylá alba :) (asi to brzo zkusím zjistit)

2 komentáře:

  1. tak ti mají hodně punkovej projev! :D To je na mě možná až moc "neučesaný". Ale mám největší radost, že jsi konečně něco přidala :)

    a děkuju... musím se snažit; proti tomu, co po nás chtějí při analýzách na Francouzštině, to vážně nic není :/ (z toho, že se v textu objevují podzemní vody a hory zároveň, máme vyčíst dominanci a záhadnou sílu přírody... někdy mám chuť provrtat tu učitelku propiskou :D)

    jak jsi na tom s Wombats? Mám shánět nějakýho Subways maniaka? ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Samozřejmě. Alternativní rock? mmmm :) Jinak The Airborne Toxic Event samozřejmě znám, ale Violent Femmes jsou pro mě novinka. :D Ale zní slibně. :)

    Všichni měníme designy, u tebe to prosvětlilo, u mě spíš potemnělo. :D Ale je to pěkný, líbí se mi tu. :)

    //Jo, měli jsme volno, který dneska bohužel končí. :/ :D

    a děkuju za ten komentář, potěšil mě. :) občas se hrozně lituju, já vim. :D

    OdpovědětVymazat