pátek 21. října 2011

Winter is coming :)


Jak se daří takhle v prostředku října? Začíná se ochlazovat, občas pořád ještě prší, na zem se snáší tisíce pestrobarevných listů, lidi vytahují kabáty a k večeru, který nadchází s již celkem brzkým setměním, se uchylují k blikajícím televizorům a nedočteným beletriím. Ha, kéž by tomu tak bylo a kéž by to znělo trochu poetičtěji! Nicméně, těch barvených listů si upřímně moc všímat nestíhám; leda tak ve chvílích, kdy nedočkavě a lehce omrzle vyčkávám na zastávce na další autobus, neboť jeden vynechal. Mým dnešním nejlepším rozhodnutím bylo vzít si kabát... a jinak jo, dělala jsem k večeru přesně to, co se tu snažim napsat... seděla jsem nejdřív u Hry o trůny, později u Vyprávěj a ani jsem ty rozečtený Želary nestihla vyndat z tašky.
A abych vám dala jednu z velmi užitečných rad: Nezačínejte se koukat na Game of thrones! Jinak vám to sežere deset hodin čistého času a při druhé sérii zas pár dalších. Oblíbila jsem si tímto další seriál, který sice, jak píšou na ČSFD, pochází z USA, ale herci jsou tam výhradně britští, což mu dodává tu další správnou kapku. Už se tam stihla objevit představitelka Tonksové i Chris ze Skins :) Dost o trůnech, zvládla bych o nich sice plácat ještě dlouho, ale stačilo :)
Mimochodem teda pokud máte rády (rádi :D) starší (kvalitnější) hudbu, zkuste si prosím pustit následující odkazy :D... tak tedy ne, jestli vás to ještě nestihlo omrzet, klikněte SEM a SEM :)


Ten obrázek je možná lehce úchylnej, už asi po tunelu netoužim, ale pořád si do ucha strkám divný věci, co mi přijdou pod ruku :) Problém je, že tomu dinosaurovi bývají vidět jen ty nožičky, protože má špatně zatočenej ocas...

5 komentářů:

  1. nejvtipnější dinosaur! Jen ho hezky nos :D
    A dobrou starou hudbu jsi nám doporučila :D Ta Melanie se úplně hodí na podzim, se mi zdá.
    a na ten seriál se teda nepodívám, dám na tebe.

    /jo, vážně bus, má tam několik zástavek. On je to tak obří hřbitov, že kolem něj jsou 3 tramvajový zastávky... a auta si uvnitř jezdí jako po dálnici :D

    OdpovědětVymazat
  2. přesně - nemáš šanci vidět na druhej konec! Ani z poloviny :D

    OdpovědětVymazat
  3. jojó Game of the thrones, je mi to jasný. stejné příznaky u každého... :D

    pěknou hudbu nám sem házíš :)

    /jinak moc děkuju, takovou chválu si nezasloužím :D

    OdpovědětVymazat
  4. viděla :) na Misfits se koukni, je to sice místy dost sprostý, ale je to taky hodně vtipný :D

    a čekala jsem, jestli se s Wombats ozveš :DD ty jdeš? :)

    OdpovědětVymazat
  5. přesně! Přečetla jsem si o něm v MF, v Respektu, na netu, poslouchala jsem na rozhlase jeho paměti spojený s Plastikama a právě jsem nechápala, jak je možný, že jsem se o takovým člověku dozvěděla až v okamžiku jeho smrti. A právě proto bych chtěla, aby se o tom ve školách víc mluvilo, jsou to všechno tak zajímavý (a drsný) osudy... to si pak člověk hned daleko víc váží toho, v čem žije.

    /dlouho jsme se neviděly btw ;)

    OdpovědětVymazat