pátek 6. dubna 2012

Exprese

Upřímně si často zakládám složky nebo pojmenovávám soubory podle nějaké asociace. A jednu takovou zvláštní složku mám pojmenovanou přesně exprese a mám v ní jedny z nejdivnějších a možná občas přehnaně temných fotek. A tak bych vám jich pár dneska chtěla ukázat. Možná taky proto, že prší a teplota padá skoro k nule. Proto, že jsem dneska šla v zimním kabátě a nebylo mi ani vedro ani zima. A taky proto, že jsme byli na Čtyřech sluncích a kamarádka se mě ptala, jestli mi to taky nepřipadá tak depresivní. Ač ne, nechci vás ochudit o trochu toho depresivního nádechu :)
Vlastně bych k tomu ještě chtěla podotknout, že nejsem žádnej kuřák, ale co by pro fotku člověk neudělal, i když pak bude mít půlku dne v puse hroznou pachuť. Jo, vypadá to trošku, jako by se mi v okolí nevyskytoval žádný nekuřák, ale ani jeden z lidí, co tu má co do činění s kouřem, běžně nekouří.
Doufám, že si užíváte velikonoční prázdniny a protože tu dlouho zas nic nebylo, tak něco krásného, asi profláknutého ZDE.
Tip na film nejspíš nemám, Čtyři slunce byly dobrý, na náladě to sice moc nepřidá, ale aspoň to je realistický a né přihlouple přeslazený. Prostě takový typický Slámovský film :)

5 komentářů:

  1. já jsem z těch tvejch fotek vždycky na větvi .)
    už jsem se lekla, že se z tebe stal kuřák normálně :D
    a Čtyři slunce mě právě dost odrazujou, mě celkově vlastně Sláma moc nesedí... právě ta podivná atmosféra, nevím jak to popsat, ale ty jeho filmy mi přijdou strašně uhnutý.

    OdpovědětVymazat
  2. Ale ty fotky jsou tak skvělé! :)

    OdpovědětVymazat
  3. miluju vlčí máky a ostatný dráty.

    OdpovědětVymazat
  4. Mně Slunce depresivní nepřišly, spíš absurdní díky Karlovi. Ten zbytek, to je prostě život. Ale uhihňávala jsem se u toho furt, když teda zrovna někdo neboural nebo nepodváděl přítele

    OdpovědětVymazat