pátek 17. srpna 2012

Prázdniny 01

Jenom pár hloupých fotek z prázdninových dní :)
Skládajících se z nejkrásnějších hrnečků (Měla jsem George, jenže ten velmi rychle praskl a tak už je jen na tužky), čaje z M&S s hořkočokoládovou skoronutellou, která je hodně hodně hodně dobrá :) Poté něco ve smyslu, když se hovado snaží používat barvy, které nikdy a nikdy nepůjdou :D Nicméně s tim mym pádloštetcem a touhou mít za pět minut hotovo, sem ani nic jiného čekat nemohla a stejně to je teprve ve vývoji. Jinak chápu, že fotka se špenátem působí asi ještě divněji, než ty ostatní, ale jo, naučila jsem se špenát a jsem z toho nadšená (Bujón umí divy!). A pak už tam je jen sbírka mých pohledů, které jsem donutila ostatní posílat z prázdninových toulek, či domovů a naše švestky, které si začly žít svým životem. Krásný zbytek prázdnin.



5 komentářů:

  1. Zajímavé fotky, líbí se mi 4 od spodku :-)

    OdpovědětVymazat
  2. luční květiny mám ze všeho nejraději

    OdpovědětVymazat
  3. krásný fotky :) s tím kreslením/malováním to znám no, taky mi chybí trpělivost :D

    OdpovědětVymazat
  4. Páni, stává se z tebe správná fashion blogerka :D ;)

    OdpovědětVymazat
  5. Dobry fotky! Ty m&s caje jsou hrozne dobry ale hlavne maj nejkrasnejsi krabicky!!!:)

    OdpovědětVymazat