čtvrtek 11. října 2012

Volit je správné, volit se musí.

Ehm, protože jsem děsná politicky osvícená, chtěla jsem vás tu nabádat, abyste všichni (co vám je už nejméně slavných 18 let) udělali pár kroků k volební komisi a zakusili ten pocit dospělosti. Protože nevolit je špatně (má to jisté neblahé následky, které neumím vysvětlit správně), raději si zahrajte na rebela a to vaše volení prostě nějakým milým způsobem (natrhnutí, cože, oni tam byly ty lístky dva?) zkažte :) Jo, právě jsem sežrala všechnu moudrost světa, ale jestli tu zvítězí levice, tak to bude moc smutné a revoluci asi čert vem.

------ To je asi vše, přeju pěkný víkend a těším se, až ty ksichty s třešněma v rohu zase zmizí z metra :)


 

9 komentářů:

  1. Levice pravice, mně je to jedno, ale hlavně ať lidé volí, protože společnost bez názoru je jako čokoláda s 5% kakaa

    OdpovědětVymazat
  2. Souhlasím ve všem až na toho tvého tzv. "rebela" (:D), protože to podle mě postrádá smysl.

    OdpovědětVymazat
  3. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  4. sakra, koukám, že jsem ti to tady napsala hned dvakrát :DD jasný, asi to bude započítaný v tom procentu lidí, kteří volili, jen to nijak nepomůže proti tomu abychom tu znovu neměli komunismus, k čemuž naše země spěje a je mi (s prominutím) na blití z těch výsledků voleb a některých souhlasných komentářů na ně. Možná k tomu ještě napíšu nějakej delší komentář, až bude trochu víc času. :D

    Jo dala, ale rozhodně ne na poprvý. :DD

    Taky jsem to tak měla, dokud mi někam nezmizelo. :D Hlavně na vybarvování retušování a tak, nekreslila jsem už beztak dlouho...

    OdpovědětVymazat
  5. ty ksichty na transparentech jsou fakt extra odpudivý - úplně dobově stylizovaný, ty účesy, barvy a všechno... gr.
    Na Praze 9 se nevolilo, takže pro mě smůla... ale první volby, co se naskytnou, určitě absolvuju. To budou, tuším, nejpozději prezidentský.
    A líbila se ti Schikanederova výstava? Já jsem byla dost přehlcená těma scenériema z venkova, jen ty hry se světlem byly místy fakt dobrý.
    //a to říkáš ty, která sypeš skvělý autoportréty a ještě skvělejší fotky z rukávu? ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Děkuju moc! Fotím pořád; myslím, že za ty necelý 3 dny to bylo kolem 300 fotek. Ale poslední dobou jsem se naučila fotit všechno jen 1x (dřív jsem měla tu úchylku, že jsem si to "pro jistotu" vyfotila třeba 4x skoro stejně, kdyby náhodou, že jo :D), a když vícekrát, tak hned v nejbližší příležitosti vyberu jednu reprezentativní fotku - jinak je to neuvěřitelně zahlcující. A foťák vypínám během delších přechodů méně koncentrovanými zónami /nemůžu si dovolit ho vypnout na trhu, když mi zrovna může zapózovat nějakej pán s párkem :D/
    A v Praze mě to taky všechno fascinuje. Sice trochu v menší míře (Černý most třeba moc fascinující není :D), ale jsem schopná při procházce centrem chodit s foťákem jako turista :D

    /btw, nedala jsem z autoškoly testy ani jizdu :D

    OdpovědětVymazat
  7. no, on tam byl stín (tmavá fotka) a roztahoval ty prsty, takže proto ten divnej hrbol tam :D:D
    A aspoň technickou jsem dala, no :D Třetí jízdu? Tak to držím palce! Já jsem prý nestála dost dlouho před kruháčem. Věřila jsem si, že to stihnu :D Cos udělala za botu ty? :D /mimochodem, nevíš, jestli se opakování jízd platí?/

    OdpovědětVymazat
  8. Plně s tebou souhlasím,každý by měl jít volit

    OdpovědětVymazat
  9. teda, potvory, na parkování tě vylít... já ani nevím, kdy jdu příště, čekám, než mi zavolá instruktor, eh... jak ses učila na testy, jen tou online kvízovou šíleností? :)

    OdpovědětVymazat