středa 19. prosince 2012

It's the end of my world

Píšu nyní, protože zítra to nestíhám a pak všechno vybouchne a zhroutí se a usmažíme se nebo tak. Ne, o tom se nežertuje!
Musim říct, že pro mě skončil svět již včera, protože to jsem viděla POSLEDNÍ DÍL Gossip girl! Hrozná rána pro mě, protože tento seriál je kus mého já a celého mého života. Ač to beru s nadsázkou a ráda se tomu s kamarády směju, kecala bych, kdybych řekla, že mi to nepřirostlo k srdci :D
No a to je všechno, i když jsem chtěla něco oduševnělýho napsat. Pěkné Vánoce :)
+ tématická píseň od legendárních R.E.M. zde


2 komentáře:

  1. Nápodobně! Aspoň že je B s C! :D

    OdpovědětVymazat
  2. to jsi pekla ty?!!

    /[pro jistotu kopíruju odpověď sem, kdybychom se už nesetkaly třeba :D]
    no tak to pozor, zde došlo k záměně pojmů - zatímco na poslední fotce jsou skutečné, nefalšované prskavky, na předchozích je vonná tyčinka, zapíchnutá v pomeranči :D

    a jedu do města na P a Perlín to není :D

    OdpovědětVymazat