pátek 31. května 2013

Ještě že je tak krásně.

Prošvihla jsem duben, velké zklamání.
Ve víru maturity jsem ani nefotila, ani moc nekreslila, ani nečetla něco poprvé, smutné to chvíle. Nicméně ve svých čtyřech měsících nic nedělání to hodlám aspoň z části napravit. Začla jsem číst Zbabělce, který mi přijdou sice proklatě dlouhý, ale věřim, že se do toho za chvíli dostanu, už mě to baví :D A pak na mě čeká čtvrtá a pátá kniha Hry o trůny, to je takové kratší čtení (dobře, možná jsem trochu šílená) :)
A jinak bych vám ráda, při tomhle předpotopním počasí, doporučila poslouchat The Vaccines (ukázkové album zde :D). A kdyby měl někdo touhu si pustit trochu oldies, tak zde a zde. Kdyby některá z mých dvou čtenářek měla nějaké tipy na hudbu, budu vděčná! :)
Asi skončím, než to začne být neúnosný. Takže veselé, deštivé chvilky přeju, mějte se krásně!

(zdroj obrázku 14isarbitrary.tumblr)

2 komentáře:

  1. Nejsi šílená, taky se na Hru o trůny chystám... už asi rok :D Jinak jsem druhou ze tvých čtenářek asi viděla, když jsem dělala přijímačky na Karlovku :D

    OdpovědětVymazat
  2. Nečti trůny! Pojď se mnou radši splňovat náš seznam položku za položkou... ;) :D

    OdpovědětVymazat