sobota 21. června 2014

marné slabé snahy


Hraju si s křivkama ve Photoshopu a je to zábava; sama sebe upozorňuju, abych na všechny fotky nepřidávala šum, tiskám si tetování v podobě částí zvířátek a vylepšuju si musli (neumím přehlasované U), protože nemám pocit, že se samotný vločky dají moc jíst. Asi si založím food blog, kde bych mohla radit, jaká čínská polívka je nejlepší a z kolika vajec si má nevelký jedinec udělat smažený vajíčka. Jo a snažim se využít aspoň pětinu výtvarných potřeb, co mám doma. A moc mi to nejde.
Pěkné prázdniny přeji, myslím, že si je zasloužíme (tedy až nám všem konečně přijdou).
Jo a ty fotky vypadaj vážně aspoň o trochu líp, když jsou rozkliknutý na větší velikost. :)





5 komentářů:

  1. <3
    ta kresba je skvělá. Připomíná mi to pana pivovarského Bernarda, haha))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju, ty seš skvělá, protože jó, kreslila jsem to podle něj! :D

      Vymazat
  2. mne pripomenula Bukowského :D Ale máš talent veru :)

    OdpovědětVymazat
  3. Ta kresba je vážně ůžasná.. :)

    OdpovědětVymazat
  4. It's a shame you don't have a donate button! I'd definitely
    donate to this excellent blog! I guess for now i'll settle for bookmarking and adding your RSS feed to my Google account.
    I look forward to brand new updates and will talk about this blog with
    my Facebook group. Chat soon!

    My homepage - cheap hosting free domain

    OdpovědětVymazat