neděle 29. května 2011

Po pěti letech čehosi

Asi to byla blbost, ale budiž :D
Dlouho jsem už přemýšlela, že z sblogu přejdu na blogspot, protože to tu upřímně vypadá líp a mám pocit, že když bych sem plácla třeba jen jedinou fotku, tak to bude naprosto normální, zatímco u toho sblogu mi to tak nepřijde. Fajn, to je asi kravina...
No kolem a kolem mi zas přijde škoda zahodit něco, co jsem si "pěstovala" od ledna roku 2006. Fuj, přes pět let. Takže to budu muset ještě promyslet a třeba to tu zachvilku zas zrušim. Jo, zní to všechno krásně optimisticky :)
Dneska mě totiž popadla touha sdělit světu všechno, co mi přijde naprosto dokonalé nebo aspoň skvělé. Ať už je to hudba, knížky, filmy, obrázky a fotky nebo cokoli jiného. Jak to u mě ale často bývá, jak rychle ta touha přijde, o to rychleji odejde.
To by mohl být zatím konec a jestli to bude někdo někdy číst, bojte se, můj vkus je občas asi pěkně mimo.

Jen poslední věc - přezdívka. To je věc, která mi nikdy nešla a od založení různých účtů mě úspěšně celkem často odradí. Tuhle mi poradila kamarádka, když jsem od pár lidí (i od ní :D) dostala zelenou barvu na hlavu. Upřímně, ještě jsem si jí na vlasy nedala, neboť tento proces zahrnuje i odbarvení a já jsem moc líná, nerozhodná a bojácná na to, abych se toho chopila a vrhla se do barvení a následného nošení.
Má to tedy znamenat zelené ofiny (jednotné číslo bylo zabráno :/), ale až se dokopu k přebarvení, asi to mou ofinu zahrnovat nebude :)

1 komentář:

  1. to je skvělý! Těším se, až si přečtu o všem, co tě fascinuje :) A to logo je moc pěkný!
    Teď už jenom čekám na článek ;)
    A děkuju :)

    OdpovědětVymazat