středa 1. června 2011

Je to rebel!


Od té doby, co jsem si u Gábi přečetla doporučení na internetové "rádio" Jango.com, se mi papír na stole plní názvy kapel a zpěváků, které bych chtěla ještě slyšet. Nebo líp řečeno, najít si čas a vzpomenout si, že jsem si od nich něco chtěla stáhnout :)
Samozřejmě mi tam často skočí Babyshambles nebo Subways, což teda vůbec nevadí, ale většinou mi tam hrají neznámé písničky. Nebo jsem je někdy slyšela a konečně vím, od koho jsou, což je možná ještě lepší :D
Fajn, už mě to přespisovné popisovaní trochu leze krkem :)

Přichází zlé školní časy, pololetí se blíží a všichni chtějí známky nějak zákeřně brzo. Problém nastává, když naprosto netuším, o co tam vlastně běží, zejména v chemii. Vzhledem k naprostému kašlání (sem tam..:D) na učení mi zakrňuje mozek a odmítá se nové věci učit rychle.

To by asi stačilo. Jsem ráda, že se trochu ochladilo/zatáhlo. I když mé milované džíny nabyly na rebelském vzezření (to je sice divný slovo, ale zrovna mě tak napadlo), když se mi pod zadkem vyrobila zčistajasna asi tak pěticentimetrová vodorovná díra. Myslím, že u mě je stejně jedno, kolik děr na kalhotách budu mít, protože celá působím dost otrhaně, neboť jsem asi měsíc nosila jedině boty, které jsem si v září rozřízla o nějaký kovový předmět vystupující ze země, když jsme dobíhali autobus. Aspoň jsem měla pořádné větrání. Ne vážně, kupovat si boty z obchodu s oblečením, tedy přesně z H&M asi moc chytré není. Sice jsem se do nich v tu chvíli zamilovala, protože přesně odpovídaly mojí představě, ale kdyby nebylo toho záříjového incidentu, asi by tam ta díra na patě mezi látkou a podrážkou vznikla stejně, asi by se sešoupaly a asi mi chyběl kousek podrážky na patě jako teď. Momentálně je schovávám pod postelí a doufám, že je mamka brzo neobjeví a nezneškodní. Jednoduše jsem prostě chtěla říct, že mám děravých a ošoupaných věcí mraky, protože mě nakupování upřímně nenaplňuje nadšením ale spíše utrpením.

To je konečně všechno, omlouvám se, že jsem nic inspirativního do tohoto článku opravdu nevnesla a ahoj Gábi :D

1 komentář:

  1. Ha ha, taky na fyzice a podobnejch děsivejch předmětech zírám "co to sakra je?" :D
    a vytvoření díry na zadku, to zní zajímavě, ehm :D
    a s tím schováváním bot pod postelí jsi mě dostala :D:D

    OdpovědětVymazat