pátek 9. prosince 2011

Koncept.

A tak se stalo, že se do mého sluchového (jak se tomu řiká, hm?) pole dostala kapela The Coral, tímž pádem jsem jim propadla a jejich tóny mi nyní dodávají dobrou náladu. I když bych si nebyla jistá, že jsou podobní Rolling stones, jango-tečka-com mi je vyplivlo :) Chytrý to server!
zde a zde poslechnout :D

Zanedlouho poté se stalo, že jsem viděla první díl Misfits, kterému jsem tedy nepropadla, ale zvědavost mi nedala a dala jsem šanci druhému dílu. Ano, ano, jsem ve druhé sérii, i když jsem zas dospěla, díky svému neuvěřitelného neovládání se a potřebě vědět vždycky hned po skončení jednoho dílu, co se stane v tom druhém (aby to bylo správně pochopeno, ne že bych poctivě sledovala následující díl, já prostě přeskakuji, abych jen viděla, co se kde míhá a když mě to moc zaujme, chvíli koukám), že jsem až dostala chuť se přestat koukat (vzhledem k tomu, že koukat na díl, o kterém už víte, co se bude dít) :D

Jinak co je u vás nového? Dárky máte a ke štěstí už vám stačí jen hora cukroví a sníh?
Tento týden jsem psala dobrovolně (snad z pomatení smyslů) olympiádu z českého jazyka, poslední umístění již se na mě směje :) A protože je příští týden poslední před vánoci, kdy se učíme, čeká nás smršť písemek. Jupíjej.
A nyní  už jen pár fotek, neboť mám velkou potřebu je sem dát.
Kdyby nic, tak pěkné vánoce! :)





2 komentáře:

  1. třetí a čtvrtá fotka perfektní :)

    Pěkné Vánoce i tobě :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já ti dám "Kabino", ty jedna nezbednice! :D:D

    a opovaž se publikovat to video! :D

    OdpovědětVymazat