sobota 31. prosince 2011

PF 2012

Momentálně bych Vám jen chtěla popřát šťastný nový rok a taky, ať si užijete Silvestra!
Doufám, že vaše Vánoce byly nejlepší a dostali jste to, co jste si přáli a nebo i dokonce to, o čem jste neměli tušení a udělalo Vám to prostě radost :)
A já vím, je trochu úchylný tu mít dvakrát stejně rozostřené světlo, když mě tyhle fotky strašně fascinují a jsem ráda, že už je tedy umím svým superfoťákem též vyrobit. Tak aby to tu bylo malilinko vánoční a... pořád jsou ještě tři dny do školy. Vyjděte zítra pravou nohou, že ;)


Vlastně jsem zapomněla na tento kýč: 

3 komentáře:

  1. máš pravdu, ty světla jsou fascinující! :) Ještě zkusit, aby byly ve tvaru letadýlek, jak psala Lucka :D

    OdpovědětVymazat
  2. haha, no jo no :D
    Nemám žádný reálný, ale musím tak nějak vyvažovat obsah ve stylu umění/fotky mě/fotky z akcí/kecy :D
    Takže fotky z akce přijdou příště :D

    OdpovědětVymazat
  3. Hanicko, tobe taky krasnej rok 2012 :)

    OdpovědětVymazat