pátek 3. února 2012

Ale jak tam pěkně za okny svítí sluníčko, tam přece nemůže být taková zima...

Spálila jsem si jazyk o hrachovou polévku.
To víte, když člověk nemá obídek od maminky a doma nejsou ani těstoviny, nepohrdne ničím. Ostatně, hrachovka je dobrá z toho důvodu, že se k ní hodí (jak abstraktně tak doslovně) asi tak milion kousků opraženýho chleba. Jo, chtěla jsem vás zahrnout plky o polívce.
No a omlouvám se, ale budu tu z toho prostě dělat ten hudebně-obrázkový blog :)
Jen malej tip - koukněte se na Flipped (Má mě rád, nemá mě rád), protože to je strašně pěknej film! :)
Nejlepší písnička z filmu!

4 komentáře:

  1. dobře, Flipped, zkusím :D

    klidně nás zahrnuj, dokud to budou stejně povedený kousky jako dosud. :D

    OdpovědětVymazat
  2. aa, ten kohout je strašně povedenej!
    a obrázko-hudební blog přece vyhovuje :)
    Flipped připisuju na pomyslnej seznam :D
    /haha, taky si uvědomuju, že asi píšu moc škrobeně... asi jsem vycvičená čtenářským deníkem :D Ale vlastně by mě to klidně bavilo :)

    OdpovědětVymazat
  3. Moc hezké fotky, zvlášť ta první :)
    Film už mám stažený v počítači, jen se naň někdy podívat :)

    OdpovědětVymazat
  4. Haha, děkuju :)
    To víš, hotový noční můry jsou to :D Ne, spíš taková divná nechuť se vyjadřovat.
    A archiv mám úplně dole, nejníž, co to jde, rozbalovací. Na vlastní nebezpečí!

    OdpovědětVymazat