středa 29. února 2012

Vždycky mne trápilo, jak lidé narozeni 29. 2. slaví své narozeniny.

A vlastně mě též mrzelo, že jsem se takhle pěkně nenarodila. Jenže to bych si nejspíš musela dva roky počkat a nemohla bych už 5 dní svobodně chodit do supermarketu nakupovat litry alkoholu, jak činím nyní. Ne, když jsem si šla koupit frisco, paní za pokladnou to nazvala "vodičkou", tak kam ten svět spěje, když se ani občankou nebudu moct ohánět. Neřikám, že zrovna tahle limonádička je dobrý příklad, ale tak stejně.
Už zas nevím, co bych kecala, prostě mám jednou za čtyři roky silné nutkání něco napsat na blog, protože tohle datum je příšerně magické, že?!
Ale aby to bylo jako obvykle. ZDE je oblíbený hit mého dne a za pěkný přesladký film se zdrcujícím koncem považuji Jeden den, v originálním znění kupodivu One day.
Jo vlastně, 24. února jsme byli na Schmitzerovi s Balbínce a bylo to špičkov..é. Věřím, že né každý je fanda jeho písní, ale celé vystoupení bylo dosti vtipné a.. no prostě supr to bylo :) Malá ukázka :D
A bla bla bla, mějte se pěkně, venku to začíná vypadat abnormálně mile ;)

4 komentáře:

  1. jojo, já to budu dělat od neděle :DDD všechno nejlepší (opožděně). :)

    a tahle várka fotek je perfektní

    OdpovědětVymazat
  2. haha, vodička :D Takže je z tebe teď oficiální ochlasta, jo? :D

    a moc děkuju za všechnu tu chválu, to si ani nezasloužím :)

    + to jsou tvoje fotky?

    OdpovědětVymazat
  3. tak v tom případě se můžu jít zahrabat! Úplně profi fotky, fakt .) Takový, co se nesmí dostat na weheartit, nebo pak skončí na každým pátým blogu jako "inspiration" :P
    A teprve teď jsem si všimla toho Schmitzera - taky jsem na něm jednou byla v rámci nějakýho festivalu... děsnej týpek! :D Zaznělo "Řekněte prdel"? :D

    OdpovědětVymazat
  4. Díky! Chceš říct, že nejsem člověk? :D Na konci příspěvku mám odkaz na jeden, kde jsem to měla na sobě :D

    OdpovědětVymazat