neděle 1. července 2012

Jen tři prstíčky ohřejeme a zase půjdeme...

Páni, máme tu prázdniny. Páni, páni, nemám tušení, co budu dělat, jediné, co mě přitahuje je bezútěšné flákání :) Budiž vyslyšeno.
Před koncem roku - tedy předtím, než jsme měli tu krásnou možnost vystát frontu u Hájka na jednu točenou a pak zas a znova - nechybělo moc a měla bych hlavou v povětří. Jo, kecy, ale měla jsem co dělat třeba s takovým seminářem z výtvarky :D
To je jedno, nastala vedra, tak si je užívejme, dokud se neuškvaříme :)

____________________
Taková muzejní noc je prima záležitost, až na to, že člověk bejvá uchozenej, ale něco z těch galerií za to vážně stálo :) A tak pokud budete mít čas, zajděte zaručeně na Špaňhela s Typltem do Městké knihovny! :)
--
Dočetla jsem Odcházení, celkem se mi to líbilo, takové pěkné a krátké absurdní drama :) Člověk by asi neměl předtím vidět ten film...
..a taky Prima sezónu od Škvoreckého. Na tu mám vzpomínky z dětství, kdy jsem sledovala filmové zpracování se staršim bráchou, takže mi to přišlo o to zajímavější. A komiks Maus, to si všichni/všechny přečtěte povinně, pokud už to neznáte :) Už vás nechám.


3 komentáře:

  1. ta kočka :DD

    jinak jo, muzejní noci jsou fajn. :)

    OdpovědětVymazat
  2. ty ušiska,nejlepší!
    taky chci co zpívaj v té písničce.

    OdpovědětVymazat
  3. a jak se vlastně máš o prázdninách ? :)

    OdpovědětVymazat