středa 25. července 2012

Kolo je kolo a kolem zůstane

Poslouchám vše, co je podobné The Beatles, koukám znechuceně a líně na nepořádek všude kolem sbe, kochám se sbírkou pohledů, stahuji kvanta nepovedených fotek do počítače, zahlcuji si tím přeplněný disk a zjišťuji, že to, co nyní poslouchám, má hodně daleko od čtyř mladíků, kteří zahýbali hudebními dějinami.
Vzhledem k tomu, že potřebuji trochu volný stůl, uklízím to nejnutnější, už mi zas Beatles přeskočili na Joy Divison, točím si skleničku údajně prošlých Svijan a k tomu dvě švestičky... Jo a smiřuji se s tím, že ze mne nikdy řidič nebude.
Tyhle fotky nejsou ze zrcadlovky, nýbrž z kompaktního Nikonu (už jsem přetransformovaná na absolutního Nikonistu ;)), proto nejsou zas tak kvalitní a proto jsem je hodila do šeda a přidala jistý šum, který je už trochu mou diagnózou. Plus já na poli z někdy jindy :D

Abych nezapomněla, song dnešního příspěvku je poněkud aktuálnější než mnohé jiné a tedy - The Tap Tap :) Doporučuju se kouknout i na ten videoklip, protože je vážně hezky proveden!






11 komentářů:

  1. aaa, ta fotka na poli je nejlepší! :D
    ten song teda moc nemůžu :D Ale co všechno podobnýho Beatles to posloucháš? .)
    btw, jestli mi napíšeš na fb adresu, bude tvá sbírka pohledů možná o jeden širší :)
    a děláš řidičák?

    + díky :) Jo jo, je to tak nějak záměr... myslím, že v menším by to logo nebylo "ono" :D

    OdpovědětVymazat
  2. ta lesní:3
    to je písnička.uplně debilní.posloucháš The Kinks?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D díky... hele už jsem nejspíš zas ztratila přístup na tvůj blog a nebo jsem úplně debilní :/:D Nj, Kinks jsem si po dlouhý době nedávno stáhla a jako dobrý!

      Vymazat
  3. děkuju :)
    ne ne, s Adele to nemá nic společnýho, ta mi nějak nevadí :D
    a vyjde-li to, budu se těšit na střeše! :D

    OdpovědětVymazat
  4. jo jo, četla, já jsem totiž musela ten příspěvek aktualizovat, tak se to smazalo :/
    a teď jsem zvědavá na to ověření komentářů! :D
    btw, dala jsem včera 2 lambrusca... sama, ehm :D

    OdpovědětVymazat
  5. bohužel nekecám. Ale kámoš na tom nebyl o nic líp, dal skoro celej bílej rum :D Překvapivě mi nic nebylo... a měla jsem jen popcorn, takže i po týhle stránce to šlo :D Ale největší únava /šlo se spát v 7/.
    btw, to ověření komentářů se ještě nějak nevypnulo ;)

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj, moc ti děkuju za milý komentář a za sledování :-) Chtěla jsem ti odpovědět už dřív, ale nějak jsem na blog zanevřela - snažím se totiž vymyslet název pro nový :-D Měla jsem totiž už asi 4 blogy tady na blogspotu, ale vždy mě našli spolužáci a měla jsem kvůli tomu peklo... Tak se snažím vymyslet něco, co je naštve ještě víc :-D
    Tvé fotky jsou krásné, ta druhá se mi líbí asi nejvíc :-)

    OdpovědětVymazat
  7. přežil ve zdraví! :D Ale bylo to vtipný.

    OdpovědětVymazat
  8. I can't understand anything apart from THE BEATLES :)
    I like the pictures

    OdpovědětVymazat
  9. copak, taky autoškola? :D

    já jsem olympusionista, kterej za poslední rok ani nic pořádně nevyfotil. :D

    fotky jako vždy super. :)

    jinak, to mě štve, nesnášim, když plány nevychází. :/ mně zas nevyšel ten festival no, ale jinak začátek prázdnin docela v pohodě. doufám, že v srpnu ještě pojedu s kámoškou k moři a pak už bude pomalu konec, což je šílený.

    OdpovědětVymazat
  10. Ta poslední fotka je fakt skvělá! :DD

    OdpovědětVymazat